jueves, 10 de junio de 2010

Galiza e a nossa SELECÇOM!

O vindeiro 11 de junho comeza o mundial de Sudafrica, mas a Galiza nom pode nem tam sequera optar a desputar esta ou outra competiçom internacional. Pola contra já esta-mos a ver e sofrir a ofensiva de toda a imprensa imperialista e reaccionária espanhola em favor da chamada “La roja”, a selecçom que pisoteia os nossos direitos.
Durante o proximo mes assistire-mos a umha campanha espanholista lançada com o galho do Mundial de Sudafrica, quando a Galiza desputa os seus jogos e ocultada tanto previamente como poseteriormente, mesmo que sejan um sucesso desportivo e popular. Porem, se esta-mos a falar da selecçom espanhola, todo esta justificado.
Nestes momentos de crise onde no nosso pais há mas de 225.000 parados, onde existen mais de 450.000 galegos que nom chegan aos 900 euros mensuais e um de cada cinco vivem por debaixo do considerado umbral de probreza (isso só por ponher uns quantos dados), pois nesta situaçom similar a de outros países e estados, os futbolistas espanhois seram os que cobrem maiores dietas de todolos combinados se ganham o campionato do mundo, embolsando-se cada um dos seus integrantes 550.000 euros de prima. Isso sem incluir os gastos do complejo onde se concentram que inclue condiçons de gram confort e do que nom se conhece o gasto. Mais ainda podedes sumarlhe todos os gastos de políticos que assistiram de balde a Sudáfrica, os gastos de promoçom, etc, etc.
E mentres tanto Galiza nom pode participar por si neste Mundial, nom por umha rígida norma de Direito Internacional, nem sequer por umha norma estatutária da FIFA que organiza esta demonstraçom futebolística. Nom, singelamente, a eiva que impede a participaçom da nossa selecçom galega é o veto da Federaçom Espanhola de Futebol. E nom é verdade que haja que ser independente para participar no Mundial, já que Gales, Irlanda do Norte, Escócia, Hong Kong ou as Ilhas Faroe participam nos torneios classificatórios... E também Andorra ou Sam Marinho. Há que ver cada cousa...!
Desde Siareir@s Galeg@s anima-mos a escapar de tuda esta ofensiva espanholista, e a denunciar a injustiça de que os galegos nom poidamos nem jogar um jogo. Por isso lanzamos esta campanha para que a difundades nas ruas da nossas cidades, na rede e onde poidades.
GALIZA E A NOSSA SELECÇOM!